Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Syndey O'Shea - 27 augusti 2013 22:47

FUCK THIS DAY, just saying...
Dagen började segt, vaknade typ 6.45 och va tvungen att gå upp. Det är bara till att leva med de, finns inget att göra åt det. Det känns som att jag kommer att klaga en del i detta inlägget men det får fan vara okej asså. Jag måste få ut det och att bara säga det till någon verkar inte funka.
Dagen började segt och avar ganska seg hea tiden. Först hade jag tre vanliga lektioner, matte, biologi och svenska. Sen var de NAONAO. Bara för att det är just min tur så skulle jag ha lantbruk och jag skulle vara hos korna med en annan tjej och en kille som är sjuk. Så det var bara hon, jag och läraren som skulle ta hand om lite mer än 80 kor och kalvar tror jag. Och det var ju såklart sjukt varmt ute och inne. Vi började NAONAO klockan två och vi slutade halv sju så vi var ganska så trötta med bara en halvtimmes paus som bara blev en kvarts paus. Jag var sjukt utmattad, hungrig och röksugen. Det kanske jag inte berättat att jag gör men det gör jag i alla fall. Sen när jag och min rumskompis träffade några kompisar så sa dom en del störande saker... Som att det tydligen är många som gilalr mig som mer än kompis eller som vill ha sex med mig och det känns ju inte så bra... Jag kan fan inte ha killkompisar. Jag har nog kanske två killkompisar som inte vill mer än vänner. Och det är ju störigt. Alla vill väl kunna ha en killkompis och att det kan vara så bara utan att någon känner något mer? Eller är det bara jag? Och eftersom jag ska gå i denna klassen i tre år så tänker jag inte sabba allt nu och förstöra dessa åren. Men man vet ju aldrig hur det kommer att bli. Jag kan inget annat än att hoppas.
Nu känns det som att detta inlägget blev långt och jag måste sova så jag kan gå upp imorron. Hoppas att jag kan sova och att jag inte vaknar mitt i natten eller för tidigt. :) xx

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards