Alla inlägg under april 2013

Av Syndey O'Shea - 12 april 2013 17:07

It's Friday today!
I tisdags så hade jag två nationella prov. Ett i matte som var muntligt och labben i fysiken. I'm the best, jag har klarat båda. Jag har bara pluggat och träffat lite kompisar ett par dagar, men det har inte hänt mycket mer denna veckan.
Just nu kollar jag på mer Supernatural och ska gå ut lite men en kompis senare :) xx

Av Syndey O'Shea - 9 april 2013 23:12

I don't know what to say, but I want to say something. Jag har märkt att jag inte bloggen så ofta som jag kanske borde, men min ursäkt för nu är mycket stress i skolan.
Jag har nationella prov i matte imorgon. Veckan efter har jag i so och engelska och mer prov och läxförhör. Pluggar jag inte så sitter jag mycket barnvakt, umgås med kompisar eller ligger i sängen och känner mig helt förlamad.
Just nu tittar jag om på Pretty little liars. Sen ska jag sova, älskar mitt liv just nu tills jag vaknar imorgon så jag bara vill sova :) xx

Av Syndey O'Shea - 5 april 2013 11:58

My new drug is Bring me the Horizon's new cd Sempiternal. Den är så grymt bra. Har lyssnat på den sen jag vaknade idag och typ hela dagen igår. Ni borde helt klart lyssna på den. Eftersom mina föräldrar inte är tillsammans så måste jag hälsa på min pappa också. Och de är inte alls lika kul som de låter.
I tisdags åkte jag till farmor och farfar med min älskade kusin. Vi åkte till väla och fick välja ut vad vi ville ha i födelsedagspresent eftersom min kusin fyller år om 5 dagar och jag om 10 dagar. Vi sov hos farmor och farfar till på onsdag och vi hade hur kul som helst.
På onsdagen åkte jag direkt till pappa och min styvmamma. Hon är lite som styvmamman i Askungen. Jag har inte gjort så mycket här, men igår var jag hos frisören och det är något av det bästa jag vet. Min frisör är bäst. Jag behöver aldrig förklara hur jag vill ha det för hon vet redan eftersom vi har samma stil. Senare igår kollade jag på lite filmer och pluggade på ett so prov jag helt glömt bort att jag hade med mig.
Idag skulle jag åkt hem till mamma men det blev inte så eftersom mina småsystrar här började gråta när jag sa att jag skulle hem. Och eftersom kg inte har träffat dom sen mars så var de väll okej antar jag. Men isf ska jag plugga så kag klarar provet. Och sp ska jag läsa lite och vänta på att min kompis ska ringa. :) xx

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards