Alla inlägg under januari 2014

Av Syndey O'Shea - 7 januari 2014 23:13

I CAN'T FUCKING SLEEP!!!

Jag tror att jag ger upp, jag har varit vaken i snart två dygn, men så fan heller så kan jag inte somna. Jag  har provat allt jag kan komma på. Men jag får väll bara vänta tills det faktiskt går. Helvete vad de ska vara jobbigt då. Det som e störigt är att jag är inte ens trött. Asså inte på det sättet så att jag kan somna. Jag vet inte vad jag ska göra, jag är på dåligt humör, klagar på allt och alla. FUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFUCKFU
CK!!!!!!

Hoppas att jag kan sova ett par minuter i natt bara, helst lite än ingenting alls :) xx

Av Syndey O'Shea - 2 januari 2014 16:00

It's January!

Ja, här sitter jag i en tråkig början på året. Sitter och lyssnar på Blood On The Dance Floor. Jag har läst halva hungerspelen, kollat på de fyra nya avsnitten av Hart Of Dixie. Och ikväll så går Teen Wolf på tv! Äntligen, fyfan vad jag har längtat efter det. Och om jag har tur så kan jag åka till Väla imorron och sen kan jag åka hem till Aleksandra och sova där ett tag kanske om jag har tur med det också.
Nä, men nu är det dags att mata mina små sötnosar ;) xx



 




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards