Direktlänk till inlägg 6 december 2013

Just die, right now, just die...

Av Syndey O'Shea - 6 december 2013 14:40

Just die, right now, just die...
ÅÅÅÅÅH, YOU FUCKING IDIOT!!!! BURN IN HELL!!!


It, just filled me with venom, filled me with rage.

To see someone not giva a shit, despite all of this

I won't see you around, couldn't give a fuck

I'd rather slit my wrists than be in touch

You'r on my blacklist and there is nothing left to say

We're finished breaking our bones, dragging dead fucking weight



Fy faan, att man kan hata nån så här mycket. Jag trodde att jag visste hur hat känns men de gjorde jag fan inte förrän denna veckan. Jävlar asså. Jag trodde inte att man kunde hata ens egen familj såhär, men tydligen hade jag fel. Detta är bara sjukt!!!!

Lika bra att jag får berätta detta nån gång, så om ni läser detta så är ni nog dom första utanför familjen som vet om detta. Asså, min biologiska familj...

Jag hade tänkt att jag skulle blogga denna veckan, men det har inte blivit av. En av anledningarna är för att jag mår så psykiskt dåligt just nu att jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag pratade med mamma i telefon i måndags, pratade lite om min bror och så sa jag att jag tror att han är deppig och jag sa att jag vet de för att jag själv har varit det under ett antal år nu. Vi pratade om att jag bara ville hem från pappa varje gång jag har varit där under ett antal år. Eftersom jag bråkar med pappa och Cille, min styvmamma nu så passade jag på att berätta en sak för mamma som jag inte hade berättat för nån innan. När jag, pappa och Cille bråkade för kanske 9 månader sen så sa hon att det bara var mamma som ville ha mig och inte pappa. Pappa stod bredvid när hon sa det och sa inte ett ljud, han bara stirrade ner i marken. Och jag har inte varit där nu på kanske två, tre månader nästan. 
Vi har kommit fram till anledningen till att dom vill att jag ska komma är för att det ska se bra ut för deras föräldrar och kompisar. Dom bryr sig inte om mig, varje gång jag har varit där under flera år har jag kännt mig oönskad.
Såklart så skulle pappa vända sig till sin mamma så farmor ringde till min mamma och skällde ut henne totalt och hon praktiskt taget sa att jag var psykiskt störd och att jag behöver proffesionell hjälp. Enligt henne så var det mammas fel att jag mår så dåligt som jag gör och har gjort så länge. Och det är bara bullshit. Det är pappa och Cille som har fått mig att må skit.
När jag träffade andra personer på min skola nu så sa dom att jag också har en del diagnoser som dom har. Vi pratade om det och till och med dom fattade att det beror på pappa och Cille. Tydligen så har jag socialfobi, deppression, ångest, panik, tvångssyndrom, stress och borderline. Bara det är en hel del tycker jag, men jag har fler som vi inte har satt fingret på vad det är. Och jag kan säga att så gott som alla mina diagnoser som jag har kan jag säga att det beror på pappa och Cille. Mamma och Stoffe har inte något med dom att göra!
Och jag fick veta att min lillebror var planerad, men fem månader efter jag om så fick mamma missfall och sen, när hon blev gravid och varit det i 12 veckor så sa pappa att han ville att hon skulle göra abort!!!!
Men det vägrade hon att göra, efter dom hade varit hos en abortkurator så var han normal mot henne och när min bror var FEM VECKOR så packade pappa sina saker och stack. Han hade tydligen träffat en annan tjej då. Mamma fick veta att dom hade varit på ett köpcentrum av en kompis som berättade det. När hon frågade så sa han att dom träffades på en pub, sen fick mamma veta att dom jobbade på samma ställe....
Pappa kan inte prata om någonting utan att Cille är med och säger exakt det kan ska skriva eller säga...


Jag berättade detta för Sanna, min kusin och en av mina andra kompisar. Dom tycker båda att jag ska träffa bara pappa och snacka med honom om detta utan att Cille eller någon annan är med dom kan lägga sig i. Men jag vet inte om jag kommer klara det utan att slå till honom på käften för allt han håller på med..
Nu känner jag att detta inlägget blir jävligt långt så detta får nog räcka :) xx




ska se om det går att lägga ut en video, annars heter den; Bring me the horizon - Blacklist


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Syndey O'Shea - 17 maj 2014 11:07


Stand up! Speak out! Strike back! Stand up! Speak out! Strike back!   They don't know what they've started!   CONFRONTATION!!!   There's no way they can stop us now! So let them try, we fight 'till we die! Man ska aldrig ...

Av Syndey O'Shea - 7 januari 2014 23:13

I CAN'T FUCKING SLEEP!!! Jag tror att jag ger upp, jag har varit vaken i snart två dygn, men så fan heller så kan jag inte somna. Jag  har provat allt jag kan komma på. Men jag får väll bara vänta tills det faktiskt går. Helvete vad de ska vara job...

Av Syndey O'Shea - 2 januari 2014 16:00


It's January! Ja, här sitter jag i en tråkig början på året. Sitter och lyssnar på Blood On The Dance Floor. Jag har läst halva hungerspelen, kollat på de fyra nya avsnitten av Hart Of Dixie. Och ikväll så går Teen Wolf på tv! Äntligen, fyfan vad j...

Av Syndey O'Shea - 29 december 2013 01:33

Hannibal, so far so good.Jag började precis kolla på Hannibal, än så länge är den riktigt bra faktiskt. Jag har bara kommit till sjunde avsnittet. Men det häner saker hela tiden, det är spännande. Man vill bara fortsätta kolla. :) xx   ...

Av Syndey O'Shea - 28 december 2013 02:41

I think I know what to do! :DOm jag dygnar så kanske jag kan somna i vanlig tid imorron. Eller ah, idag. Hoppas nu att det funkar. Jag tror inte att jag kommer att ha något problem med att hålla mig vaken i natt i ala fall. Men jag kan nog vara lite ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards