Direktlänk till inlägg 22 december 2013

I can't sleep...

Av Syndey O'Shea - 22 december 2013 01:00

I can't sleep...

Mitt problem just nu är att jag kan inte sova... Och jag känner på mig att folket i huset kommer att tvinga upp mig ganska tidigt och därför vill jag sova, men jag kan inte och jag har försökt typ hela dagen. Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag har kollat på film, jag har läst ut en bok, jag har lyssnat på musik, jag har bara legat och blundat. Men jag kan inte somna. Så jag antar att jag får hitta på något att göra nu tills jag kan somna, vilket vore ganska bra om jag kunde komma på något...

Jag e sjukt törstig och måste smyga upp och ta vatten... Mamma ska ju tvunget vara så sjukt lättväckt. 

Jag kan ju börja läsa Hunger spelen, hela trilogin. Undrar hur långt jag kommer innan jag dör. :) xx

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Syndey O'Shea - 17 maj 2014 11:07


Stand up! Speak out! Strike back! Stand up! Speak out! Strike back!   They don't know what they've started!   CONFRONTATION!!!   There's no way they can stop us now! So let them try, we fight 'till we die! Man ska aldrig ...

Av Syndey O'Shea - 7 januari 2014 23:13

I CAN'T FUCKING SLEEP!!! Jag tror att jag ger upp, jag har varit vaken i snart två dygn, men så fan heller så kan jag inte somna. Jag  har provat allt jag kan komma på. Men jag får väll bara vänta tills det faktiskt går. Helvete vad de ska vara job...

Av Syndey O'Shea - 2 januari 2014 16:00


It's January! Ja, här sitter jag i en tråkig början på året. Sitter och lyssnar på Blood On The Dance Floor. Jag har läst halva hungerspelen, kollat på de fyra nya avsnitten av Hart Of Dixie. Och ikväll så går Teen Wolf på tv! Äntligen, fyfan vad j...

Av Syndey O'Shea - 29 december 2013 01:33

Hannibal, so far so good.Jag började precis kolla på Hannibal, än så länge är den riktigt bra faktiskt. Jag har bara kommit till sjunde avsnittet. Men det häner saker hela tiden, det är spännande. Man vill bara fortsätta kolla. :) xx   ...

Av Syndey O'Shea - 28 december 2013 02:41

I think I know what to do! :DOm jag dygnar så kanske jag kan somna i vanlig tid imorron. Eller ah, idag. Hoppas nu att det funkar. Jag tror inte att jag kommer att ha något problem med att hålla mig vaken i natt i ala fall. Men jag kan nog vara lite ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards