Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Syndey O'Shea - 25 augusti 2013 17:23

I'm back home!

Jag är sjukt trött efter att ha gått på Väla och Ikea idag. Även om det inte var så överdrivet mycket med folk så var det ändå många där idag. Men det kan ju vara för att det är lönehelg. Jag bytade min tungpiercing för första gången idag för typ 20 minuter sen, det var mycket lättare än jag trodde att de skulle vara. Men det var lite svårt att se hålet från undersidan. Nu har jag en silvrig döskalle, den känns så konstig att ha nu eftersom det inte är en vanlig kula som jag har haft sen jag gjorde den. Men det är ju bara att vänja sig vid den. Jag köpte två kulor till så att jag kan byta när jag vill ha en annan. Det blev en med en lila kula och en med en blå kula. Eller man kanske ska säga diamant eller något för den är silvrig runt om kring och så är diamant grejen i mitten... Men snygga är dom i alla fall.
Men det var ju inte allt jag köpte, det blev en del kläder på Väla och en dörrmatta, täcke, kudde, sängkläder och lite sånt på Ikea. Jag blev faktiskt riktigt nöjd med allt idag, vi hann med en hel del på kort tid.

Nu ska jag nog bara slappa resten av dagen hoppas jag. Fast jag kanske måste städa mitt rum... Men jag kommer ju inte tillbaka hit på två veckor så det kanske är bäst att göra det även om jag inte pallar. Ska äntligen få åka tillbaka till skolan imorron bitti. Vi åker direkt efter vi har lämnat av mina syskon på dagis och i skolan. Och så ska vi hämta upp en kompis och sen åker vi till skolan, det ska bli kul. Längtar som fan även om jag inte kan undvika mitt lilla problem där. :) xx

Av Syndey O'Shea - 25 augusti 2013 10:00

I woke up early today, and I'm not happy about it...
Mina syskon började bråka ganska tidigt idag med såklart. Så jag fick inte sova klart idag heller... Jag verkar aldrig få göra de. Jag brukar bli väldigt irriterad och sur om jag inte får sova klart en enda gång på en hel vecka. Men jag får lära mig att leva med de bara, det finns ju inte mycket man kan göra åt de. Men mina föräldrar försöker alltid få dom till att vara tysta så att vi kan sova men det går ju inte så bra speciellt länge.
I alla fall så ska jag och mamma åka till Väla och Ikea idag så jag kan fixa lite saker till boendet jag bor på i skolan  och så måste jag ha lite kläder och så ska jag byta min tungpiercing till en kortare. Men om jag har tur så kan jag ladda ner bloggplatsens app senare om jag har 3G. Då kanske ni kan få bilder på de jag har köpt. Annars så lovar jag att det kommer att komma bilder senare från annat.

Jag har inte mycket mer att säga just nu än att jag är sjukt trött ocg riktigt hungrig så nu går jag upp och käkar frukost... Direkt efter låten har tagit slut ;) xx

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards